Avatar billede dingemann Novice
03. maj 2012 - 10:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

anonym instantiering

Hej folkens,

Jeg har noget C#-kode som jeg gerne vil ha konverteret og jeg tror måske jeg er stødt på en af de ganske få forskelle i sprogene der gør at direkte konvertering ikke er mulig.

Det drejer sig om anonyme instatieringer.

I C# skriver man bare new foran og vupti så har man en anonym instantiering. Kan det passe at VB ikke tillader anonyme instantiering?

C#-linjen jeg ønsker konverteret er (en del af et forsøg på en helper til Quartz.NET):

var jobs = 10;
for (var i = 0; i < jobs; i++ )
{
    new helper.QuartzIJob<hesteKlassen>("0/5 * * * * ? *");
}
Avatar billede arne_v Ekspert
03. maj 2012 - 17:04 #1
Det passer.

Dim neverused As New Whatever(something)
Avatar billede dingemann Novice
19. juli 2012 - 07:53 #2
hvis du vil ha point så siger du bare til :D
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juli 2012 - 14:41 #3
ok