Avatar billede jnoval Nybegynder
04. maj 2012 - 10:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fletning at dokument i ½ A4 højformat

Jeg har lavet en invitation i speciel papir størrelse. Størrelsen er 10,5 x 29,7. D.v.s. en halv A4 højformat. Tanken er at den skal foldes ned så ledes at den færdige invitation fylder ca bredde 10,5 og højde 15 cm.
Så langt så godt. Det er sat op i work og fungerer. Problemet er når jeg gerne vil brevflette og printe det færdige resultat ud på A4.
Jeg har set på 2 muligheder.
1. Opsætning i word på A4 med 2 kolonner
2. Opsætning i work på 10,5 x 29,7 og vælge print med 2 sider pr ark.
Resultatet er:
1. Ved fletning får jeg i udprintning 2 print af hver record
2. Jeg kan ikke sætte work/printer op til at printe rigtigt ud med 2 på hvert ark ved sidden af hinanden i højformat
Avatar billede jnoval Nybegynder
04. maj 2012 - 10:50 #1
Jeg fandt en løsning.
Dokumentet bestod af 2 sider (Forsiden og bagside). Efter jeg slettede forsiden blet fletningen rigtig ved opsætning af 2 kolonner.
Da jeg alligevel ikke har duplex printer er det ikke et problem.
Avatar billede jnoval Nybegynder
04. maj 2012 - 11:36 #2
,