Avatar billede koppelgaard Praktikant
11. maj 2012 - 10:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvornår er bærebare i docking station?

Jeg vil gerne logge, hvornår min bærbare sættes i docking station og hvornår den tages op.
Jeg skal bruge det til at registre arbejdstid.

Jeg har overvejet :

1)Bruge IP-adresse men tilsyneladende ændres den ikke når pc en  tages op af docking station men først nå jeg kommer hjem og kobler op på mit trådløse netværk

2)Finde kode, der kan afgøre om den bærebare er i strømforsyning.

3)Andre måde??

Er der nogen der har en ide?
Avatar billede kentora Nybegynder
11. maj 2012 - 12:01 #1
Hvad med at kigge på om du har mere end en skærm tilsluttet?

Dette kan gøres med screen klassen. Se evt. http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.windows.forms.screen.aspx
Avatar billede koppelgaard Praktikant
11. maj 2012 - 15:33 #2
Glimrende ide :)
Sender du et svar?
Avatar billede kentora Nybegynder
11. maj 2012 - 15:40 #3
Svar :)