Avatar billede phuc69 Juniormester
21. maj 2012 - 11:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Makro i powerpoint indsæt lyd

Jeg har følgende makro som kører aller slides i gennem og indsætter en lyd fil på alle slides. Nu vil jeg gerne have makroen til at gøre sådan at der skiftes til næste slide når lyd filen er færdig. Hvis det skal være helt perfekt skal loopet kører på et variabelt antal slides.

For x = 1 To 31
lyd = "c:\lyd\slide " & x & ".wav"

ActivePresentation.Slides(x).SlideShowTransition.SoundEffect _
    .ImportFromFile lyd
    Next
Avatar billede phuc69 Juniormester
22. maj 2012 - 08:41 #1
Lukker og flytter
Avatar billede phuc69 Juniormester
22. maj 2012 - 08:41 #2
lukker og flytter