Avatar billede joaqin Nybegynder
03. juni 2012 - 17:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse I windows 7 64 bit

Hej alle eksperter.

Jeg har fået et lille problem. Jeg får følgende fejlmeddelse.
Den driller:

Se venligst link

www.gallerifantasi.dk/ekspert

Håber i kan hjælpe

Mvh
Joaqin
Avatar billede joaqin Nybegynder
03. juni 2012 - 17:11 #1
Undskyld dette skulle virke

http://www.gallerifantasi.dk/ekspert/
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juni 2012 - 18:05 #2
Kan du ikke printe med din printer?
Avatar billede joaqin Nybegynder
03. juni 2012 - 18:13 #3
Jo det går fint
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2012 - 19:39 #4
du skal stoppe servicen der omhandler printer og starte servicen igen

printspooler stop den hvis den kører
start den igen
den skal stå på automatisk
opdater din pc hos microsoft update
Avatar billede juleulven Nybegynder
03. juni 2012 - 20:16 #5
@Joaqin med så mangel fuld beskrivelse af hvad dit problem er kan vi ikke hjælpe dig ordentligt.

vil du have kvalificeret hjælp må du selv lægge lidt arbejde i sagen...

det svarer jo til, du ringer til mekanikkeren og siger: "bilen kan ikke starte" også ellers bare forventer nogen kommer og laver den...
Avatar billede joaqin Nybegynder
04. juni 2012 - 08:34 #6
Hej Juleulv og Treatmenice

Til Juleulv..
Hvis du kigger på ovenstående tråd. Så har jeg lagt et link, til min hjemmeside hvor jeg har taget et skærmprint af fejmeddelsen.

Jeg er ked af hvis det ikke er info nok. Derfor vil jeg gerne komme med yderlige oplysninger,hvilke oplysninger vil du have??

Jeg kan sige at ovenstående fejl popper op med få minutters mellemrum..

Til Treatmenice:
Jeg prøver at stoppe servicen der omhandler printer..Og vender hurtigt tilbage.

Mvh
Joaqin
Avatar billede joaqin Nybegynder
04. juni 2012 - 09:21 #7
Hej Treatmenice...Sådan!!
Det var et printer problem.Det blev løst som ovenstående beskrevet
af dig..Tak for det.

Til Juleulven: Tak for interessen."Bilen blev startet" Måske var det mekanikeren det var galt med...:-)

Anyway, har du ret i at den er en god ide at uddybe sit problem bedst muligt.
Point til Treatmenice

Tak for hjælpen og fortsat god dag til jer begge.
Mvh
Joaqin
Avatar billede joaqin Nybegynder
04. juni 2012 - 09:24 #8
Nå.. Jeg har klokket i det...

Hvordan får jeg over ført point til Treatmenice??
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2012 - 09:43 #9
ok
som du kan se har jeg lagt et svar du kan acceptere
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2012 - 15:26 #10
husk næste hvis der bliver en næste at oprette spørgsmål som kommentar
besvar altid med kommentar

man bruger KUN svar til lukning af spørgsmål
du kan bruge svar muligheden hvis du ikke opnår noget
ellers beder du den der hjalp dig lægge et svar du accepterer
du kan også dele dem mellem flere

ok

m.v.h
Avatar billede juleulven Nybegynder
04. juni 2012 - 21:36 #11
du kan sagtens risikere, at fejlen dukker op igen... der er som regel en årsag til, at "Printerspooler servicen" crasher ..

kontroller firmware til printer, printerdriver version og version af programmet...

specielt hvis fejlen dukker op igen :)
Avatar billede joaqin Nybegynder
05. juni 2012 - 08:26 #12
Hej Igen

Alletider:

Til Juleulv : Jeg vil kontrollere mit firmware og printerdriver:
Til Treatmenice: Ok, kun svar til lukning af spørgsmål.!!

Endnu engang tusind tak til jer begge.

Mvh
Joaqin
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2012 - 08:50 #13
det kan godt være spyware tro det eller lad være
har set det af og til men en printerspooler kan også gå i stå hvis man har daemon toolz inde men gør det sjældent

der findes indtil meget software skidt der kan stoppe den

nok om det m.v.h