Avatar billede sand321 Nybegynder
04. juni 2012 - 16:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken pendlercykel til omkring 5000 kr?

Hejsa.

Kommer til at køre omkring 22 km dagligt, så den skal være let at cykle på. Den skal osse være solid og kunne bruges hele året i alt slags vejr. Bor i København, så den skal helst kunne købes i hovedstadsområdet.

Håber der er nogle der har et godt forslag?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2012 - 17:19 #2
Min kostede ca 5500 kr da jeg købte den.
Avatar billede sand321 Nybegynder
04. juni 2012 - 17:33 #3
Vil egentlig helst have en city bike af en art med udvendige gear, selvom det kræver mere vedligeholdelse, men tak for budet.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2012 - 17:40 #4
min (renault) har så 7 indvendige gear - og dynamo i nav på forhjulet, så der er altid strøm til lygter (de lyser et lille minut efter standsning). Tror, den kostede omkring 3000kr.
Husk endelig forsikring!
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. juni 2012 - 18:14 #5
Centurion Basic er nu en fantastisk cykel.
Bygget på racerstel, men med skærme, bagagebærer, indvendige gear (kan dog fås med udvendige) og så kører den bare hurtigt. :o)
Avatar billede sand321 Nybegynder
19. juni 2012 - 10:26 #6
Tak for budene. Endte dog med at købe en heino sportcykel efter anbefaling på cykelforummet på feltet.dk

Lukker