Moti92 Nybegynder
05. juni 2012 - 14:18 Der er 7 kommentarer

Hjælp oplever hele tiden fejlkoden (0x80070002)

Hej Jeg har købt min nye pc igennem Komplett.dk

- I startet troede jeg at det var et godt køb, men efter noget tid er den altså begyndt ikke at fungere. Først gik den i hak i spil, så begyndte den at gå i blå skærm.

Jeg har lige fået den igen efter at den har været hos Komplett i 3 uger, for at kunne konstater at de ikke har lavet fejlen.

De har skiftet mit bundkort - Hjælp ikke.
De har tjekket mit grafikkort - Hjælp hellere ikke.

Nu er mit problem så blevet at når jeg starter min computer op, gå den direkte over i blå skærm, i 5 sek hvorefter den ber om at repre computer hvilken den ikke kan, og derefter slukker? Få også fejlkoden (0x80070002 hele tiden?

- Nogen som har en god ide omkring hvad mit problem kan være? MVh Mathias Thomsen
05. juni 2012 - 14:21 #1
Moti92 Nybegynder
05. juni 2012 - 14:26 #2
Det hjælper mig ikke så meget, når min computer slet ikke når at starte op? - Den går i blå skærm, hvor den efterfølgende ber mig om at lave den selv, hvilket den ikke kan, og derved slukker.
05. juni 2012 - 14:40 #3
Har du prøvet at starte i fejlsikker tilstand? (F8)
Wally1973 Nybegynder
05. juni 2012 - 15:26 #4
Det er ret vigtigt at vide hvilket program, der generer fejlen.
Der er mange programmer, der benytter den samme fejlkode, så det behøves slet ikke være Windows Update, der er problemet.
05. juni 2012 - 17:08 #5
Dette undrer mig:"De har skiftet mit bundkort - Hjælp ikke.
De har tjekket mit grafikkort - Hjælp hellere ikke."
Hvorfor har de dog gjort det med den fejl? Det har de sgu nok heller ikke.
Moti92 Nybegynder
06. juni 2012 - 14:26 #6
Kortoggodt: De valgt at skifte mit bundkort fordi min computer gik i (Blå skærm) - de tjekket mit grafik- kort fordi min computer gik i hak i spil, men det er efter at den har været hos komplet.dk - at den er begyndt at lave disse fejl, som eks. at den ikke kan starte op, selv om jeg prøver at køre den i fejlsikkert tilstand.

- En som jeg snakkede med siger, det kan skyldes noget med når de har skiftet bundkortet at de ikke har lavet alle instalationer køre igennem.
06. juni 2012 - 15:02 #7
Det er vel et bundkort helt magen til det som blev udskiftet? så skulle der ikke være problemer med det.
Prøv for en sikkerheds skyld at undersøge dine ram, fra en CD der bootes op på.
http://www.askvg.com/download-free-windows-memory-diagnostic-tool-from-microsoft/
Eller hvis du har mere end 1 ramblok, så kør med en af gangen på skift.
Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Computerworld
IBM til medarbejdere: Drop hjemmearbejds-pladsen eller find et nyt job
IBM gør op med en årtier lang tradition, der har givet medarbejderne mulighed for at arbejde hjemmefra.
CIO
Ny koncernstruktur bag Morten Gade Christensens exit som CIO i Energinet.dk: "Det er jeg ikke interesseret i at være en del af"
Interview: Morten Gade Christensen, der er kåret som Årets CIO i Danmark, har sagt op som CIO i Energinet.dk. Her fortæller han, hvorfor han har afleveret sin opsigelse.
Comon
OneDrive bliver bedre til at synkronisere filer med længe savnet funktion
Microsoft giver OneDrive-skyen en kærlig hånd med nye "On Demand"-filer i den næste store opdatering, Fall Creator Update.
Job & Karriere
Dansk it-firma masseansætter: Skal bruge 90 nye medarbejdere med disse it-profiler
It-virksomheden BEC skal bruge 90 nye it-medarbejdere. Her kan du se de konkrete it-profiler, BEC er på udkig efter.
White paper
Sådan vælger du business intelligence-løsning
I dette whitepaper undersøger vi, hvilke faktorer du skal være opmærksom på, når du vælger din kommende BI-løsning