Avatar billede lsg Praktikant
05. juni 2012 - 22:24 Der er 4 kommentarer

Hjælp til oversigt over aflverings opgaver

Jeg søger hjælp til at oprette et skema, hvori mine elever (dansk folkeskole), kan indtaste resultaterne af årets afleverings opgaver i mat, og få diverse procent beregninger..

Er der nogle der kan hjælpe ?
Avatar billede pgtgpt Nybegynder
05. juni 2012 - 22:52 #1
Hej

Er selv mat-lærer.

Hvilke resultater kan det være muligt at taste ind ?
FHR-svar er jo ikke kun tal, og PROB-svar er meget mere end tal.

Spørger af ren nysgerrighed, for et regneark med nogle indtastninger med tilhørende % beregninger skal jeg nemt lave til dig :-)

Mvh

Peter Tagesen (kontakt evt via FB)
Avatar billede lsg Praktikant
05. juni 2012 - 22:59 #2
Hej Peter

De har til sommer lavet 30 færdighedsregnings sæt - de har kunne vælge mellem to sværhedsgrader A og B - opgaverne har haft et forskelligt opgaveantal.

Jeg har lavet en ide som jeg evt kan sende - har ikke FB ..(lyder helt Amish agtigt..)

mvh
Lars
Avatar billede pgtgpt Nybegynder
06. juni 2012 - 13:57 #3
*petertagesen*@*hotmail.com*

Fjern stjernerne og send :-)
Avatar billede lsg Praktikant
20. juni 2012 - 09:27 #4
PGTGTP > Smid et svar...