Avatar billede Wulffovic Nybegynder
07. juni 2012 - 14:23 Der er 1 kommentar

Programmering og grafisk design

Hej,

Jeg har en webshop som er lavet i Prestashop. Indtil nu tilbyder jeg kun produkter via Online affiliate markedsføring og har selvfølgelig fundet  ud af, at det ikke er smart kun, at lave den slags forretning. Derfor har jeg valgt, at udvide min forretning...

Opgave:
Jeg ønsker, at aktivere webshop delen i Prestashop.
Alle sociale medier 'knapper' skal tilføjes til alle produkterne.
Hvis du har nogle forslag til forbedringer - er du velkommen.

Jeg har også en Blog via Wordpress som jeg gerne vil udvide lidt. Jeg vil gerne tilføje et banner.

Du må gerne være lidt stærk indenfor Online affiliate markedsføring og have lidt indsigt i, hvordan man kan have produkter som jeg fysisk ikke har på lager, men som blive købt i min webshop, og derefter bliver sendt fra det oprindelig leverandør.

Jeg ser frem til, at høre fra dig.

Ps. Jeg må ærlig indrømme, at mit budget er brugt op, men det kan vi lige snakke om..:)

Mvh
Wulffovic
Avatar billede The_Buzz Novice
07. juni 2012 - 14:28 #1
Hvilken side drejer det sig om?