Avatar billede dillermand Nybegynder
11. juni 2012 - 13:44 Der er 3 kommentarer

Videoopkald fra Facebook konflikter med Skype

Hej,

Jeg har det problem, at når jeg har brugt video-opkald på Facebook, så virker video-opkald på Skype ikke længere! Nu kan jeg ikke finde ud af at få min video-cam til igen at virke på min laptop.

Er der nogen der kan hjælpe.

Mange tak.

Mvh
Jens
Avatar billede theincomlive Nybegynder
12. juni 2012 - 10:37 #1
Det er ikke muligt at dele en driver ved mindre man har et program som manycam,

du er enten nød til at deaktivere det følgende program helt inden anden tages i brug
Avatar billede dillermand Nybegynder
26. juni 2012 - 11:02 #2
Hej,

Kan du fortælle mig hvilken program jeg skal slette for at jeg kan få video i skype til at virke igen?

mange tak.
Avatar billede dillermand Nybegynder
26. juni 2012 - 11:06 #3
Har fundet det, takker for hjælpen