Avatar billede xWodak Nybegynder
13. juni 2012 - 21:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skal jeg købe denne pc?

Hej!

Min computer er ved at blive lidt gammel, så jeg ville gerne have en ny og denne gang en, der kan køre nogle spil. Jeg har godt 8000 kr at gøre godt med, og jeg har kigget lidt på denne: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/SATP87011M/toshiba-17-3-barbar-computer-satellite-p870-11m

Er den pengene værd?
Avatar billede xWodak Nybegynder
13. juni 2012 - 21:46 #2
Okay, har du handlet med siden før? Kan det betale sig at opgradere noget af hardwaren?

Tak for det hurtige svar :)
Avatar billede xWodak Nybegynder
13. juni 2012 - 21:50 #3
Ohh btw, hvad med grafikkortet? Der står en gb dedikeret ram på den ene, men er det bedre fordi det er GDDR5? Som du nok kan høre, har jeg ikke helt styr på det, men så det da godt man kan få hjælp! :D
Avatar billede xWodak Nybegynder
13. juni 2012 - 21:52 #4
Ohh nevermind, havde ikke set ordenligt på siden, der står nede at DDR5 er meget hurtigere end DDR3... :)
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2012 - 22:41 #5
Med i7, hurtig RAM og voldsomt grafikkort, suger den godt på batteriet..
- De 5½ time der nævnes er helt sikkert løgn. 2 timer er nok mere realistisk - faldende til 1 efter et år..

Har du virkelig brug for sådan et "monster" ?
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2012 - 22:48 #6
Hvis du kan nøjes med 180 GB plads, så snup den her: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=708000010&gruppe=pcnotevision for den har SSD og er billigere.
Avatar billede Gydevang Nybegynder
14. juni 2012 - 11:56 #7
Avatar billede mikaelch Novice
18. juni 2012 - 15:27 #8
Avatar billede pstidsen Novice
18. juni 2012 - 17:51 #9
#8: Det er en joke, ikke? Dens grafikkort er jo ELENDIGT! Se: http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-230M.17646.0.html