Avatar billede solsorten Praktikant
16. juni 2012 - 06:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Web-programmør - i løntilskud - søges!

Stillingen indledes med 4 ugers Virksomhedspraktik, efterfulgt af 6 måneders løntilskud. Check med dit lokale AF-kontor, om du er berettiget til løntilskud, før du søger stillingen. Målet er at der genereres nok omsætning til fastansættelse.

Det er vigtigere, at du har erfaring med programeringsdelen, snarere end designdelen.
Hvis man mangler nogle af nedenfor skitserede designkvalifikationer, kan det opvejes af god erfaring med programmering.

WEB-programmør søges!

Erhvervspsykolog, der arbejder med arbejdsmiljø og trivsel på arbejdspladsen søger webudvikler - gerne Joomla- eller Drupalnørd. Selvlært er OK - sålænge du har dine kvalifikationer i orden!

Emnet er udvikling af internetbaseret behandling af psykiske arbejdsrelaterede lidelser i en blanding af egentlig online e-learning og gammeldags medier som face2face og Skype.

Der er tale om en applikation, hvor hver bruger har sin egen side med lektioner, korrespondance med psykolog mv., dagbog, øvelser og registreringer m.v.

Systemets indhold skal være ordentligt og bygge på forskningsbaserede data. Jeg bidrager med den faglige viden om emnerne og rammerne for designet. Du bidrager med udvikling og programmering af sitet.

Kvalifikationer:
* asp-programmering
* Javascript-programmering
* SQL-databasehåndtering
* PHP, HTML
* Betalingsplatforme, f.eks. HIPAA og lign.

I øvrigt:
* Kendskab til Joomla eller Drupal både ift. extensions og mht. programmering
* Viden om adgangsstyring, roller og rettigheder
* Gerne kendskab til e-learning - eller ønske om at sætte sig ind i det
*

Personligt:
* Evne til at arbejde selvstændigt og uden opsyn (men med sparring, igangsætning og opbakning)
* Behagelig omgangstone og afslappet væsen kombineret med humoristisk sans
* Der kan både være tale om heltid og deltid. Handicap ingen hindring - men mine lokaler ligger oppe for enden af en vindeltrappe, så den skal kunne forceres ved egen hjælp.

Kontaktperson :
projektleder Mette Bentzen, tlf.nr. 36 35 09 30.
Fremsend skriftlig ansøgning vedlagt C.V. til mail adresse : job@mimersloft.dk
Tiltrædelse snarest.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2012 - 11:10 #1
og så er det i Roskilde - gad vide, hvorfor det ikke er nævnt?
Avatar billede solsorten Praktikant
08. august 2012 - 06:52 #2
Lukker spørgsmålet...
Avatar billede solsorten Praktikant
08. august 2012 - 06:54 #3
Har fundet en person via jobcenteret.