Avatar billede MagnusJensen Nybegynder
17. juni 2012 - 10:31 Der er 1 kommentar

Billig gamer skærm

Jeg har været på udkig efter en billig "gamer" skærm.
Jeg skal primært bruge den til wow og snart guild wars 2.

Gerne 22-24"
Har i forvejen tænkt på denne : http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=477710#info

Men har hørt en masse om det såkaldte "ghosting" så jeg er lidt i tvivl.
Håber i har nogle forslag eller om i kan bekræfte kvaliteten af denne BenQ skærm.
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. juni 2012 - 09:43 #1
har selv den skærm og spiller WOW, SWTOR og D3 på den. Super fin skærm til billige penge :)

Ghosting hører du som regel om fra ultra gamere der mener de kan se 12789564879fps og kende forskel på 1 og 2 ms... Som regel er det BS for at lyde smart.

Bare husk at sætte den til med et DVI kabel så den kører digitalt. Forskellen på VGA (analog) og DVI (digital) kan være op til 20% skarpere billede.