Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2012 - 17:05 Der er 3 kommentarer

Google Drive og Word

Jeg har synkroniseret Word med google Drive, det går sådan set fint nok men, jeg får to Word filer på google Dokumenter. Se billed.

Er der nogle der ved hvorfor.

Har Windows 7 HP 64 bits  MS Office 2007

Peter Olsen

http://imageshack.us/photo/my-images/163/image006rm.png/
Avatar billede Broxigar Praktikant
17. juni 2012 - 17:10 #1
Word gemmer en midlertidig fil mens du har filen åben og skriver, således at hvis Word crasher, så kan den tilbyde at gendanne filen selvom du ikke har gemt.

Når du lukker Word, så slettes filen oftest, men Google Drev restorer formentlig filen fordi den synkroniserer efter Word har slettet filen (så den tror at filen ikke er blevet synkroniseret endnu)
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2012 - 17:51 #2
Okay tak for svar, det havde jeg ikke lige set, jeg har lige været inde og se på google dokument, der er kun en fil. Så det ser ud til at det virker som det skal.

Smid et svar
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2012 - 11:54 #3
Da jeg får mail fra eksperten mailrobot !! her må lukkes.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester