Avatar billede toranaga_sama Nybegynder
18. juni 2012 - 11:02 Der er 6 kommentarer

Konvertere .cmx fil

Hej

Jeg har en .cmx fil jeg skal have konverteret om til et format som "normale" mennesker kan læse, da det er et logo som jeg skal have trykt på en T-shirt.

Jeg har forsøgt at finde et program der kan konvertere filen men uden held.

Nogen der kan konvertere for mig eller kender et program der kan klare opgaven ?

Og hvilket andet filformat skal jeg konvertere til ? - .jpeg eller ???
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2012 - 12:14 #1
Programmet ContextConvert Pro 3.0 skulle kunne gøre det.

Convenient, powerful, and highly configurable Windows application for converting among nearly all conceivable multimedia formats.
Images can be converted in the following formats: ACS, AFP, ANI, AWD, BMP, CAL, CGM, CIN, CLP, CMP, CMX, CRW, CUR, CUT, DCR, DCS, DGN, DIB, DjVu, DRW, DWF, DWG, DXF, ECW, EMF, EPS, EXIF, FAX, FITS, FPX, GBR, GEM, GIF, ICA, ICO, IFF, IMG, ITG, J2K, JBIG, JIF, JPG, JTF, KDC, LMA, LBM, MAC, MDA, MSP, PBM, PCD, PCL, PCT, PCX, PDF, PGM, PNG, PNM, PPM, PSD, PSP, PLT, PTK, RAS, SCT, SFF, SGI, SHP, SID, SMP, SUN, SVG, TIFF, TGA, XBM, XPM, WMZ, and more!

Kan hentes gratis her:http://www.software112.com/products/contextconvert-pro.html

Hilsen
Lefty
Avatar billede toranaga_sama Nybegynder
18. juni 2012 - 13:25 #2
Har prøvet med dette, men kan ikke få programmet til at virke.

Fik det til at installere på en win 7 maskine, (programmet er 2004) men jeg kan ikke få det til at konvertere noget som helst.

Andre bud ?
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2012 - 16:40 #3
Hvad med den her. Det er en trial version med begrænsninger, men kan måske bruges til dit formål? http://www.reaconverter.com/formats_standard.html
Avatar billede perhol Seniormester
19. juni 2012 - 05:51 #4
Her er 2 shareware programmer i 15 dages prøveversioner:

http://www.blazeimgconvert.com/downloads.asp

http://www.autoimager.com/download.asp
Avatar billede toranaga_sama Nybegynder
19. juni 2012 - 08:52 #5
Så er der forsøgt igen:

reaconverters hjemmeside bliver 100% blokeret af min arbejdsplads firewall, jeg får bare en stor advarsel.

Blaze kan ikke tage filen.

autoimager bliver også blokeret :-(
Avatar billede Toranaga-Sama Nybegynder
03. juli 2012 - 08:54 #6
Lukket