Avatar billede 222Valerie Nybegynder
23. juni 2012 - 13:43 Der er 4 kommentarer

Hvilke erfaringer har I med fototryk på lærreder udbydere?

Der kommer mange søgeresultater, når jeg søger efter trykkerier, der er specialiseret i fototryk på lærreder. Er der nogen, der har gjort gode eller dårlige erfaringer med de forskellige udbydere?  Jeg ønsker at trykke en billedserie til vores nye kontorlokaler.  Kvaliteten skal være acceptabel, selvom vores budget er begrænset.
Avatar billede aurelieweill Nybegynder
26. juni 2012 - 15:15 #1
Der findes en detaljeret sammenligning af de to udbydere på: http://www.amino.dk/blogs/fotobog/archive/2012/06/06/test-af-fotol-230-rreder.aspx
Avatar billede netatapa Nybegynder
26. juni 2012 - 16:31 #2
På grund af det fleksible formatudvalg har jeg ladet mine fotos trykke på lærred med Printing-1. Deres størrelser stiger i trin à 10 cm fra 30 cm til 120 cm på hver side. Der er mulighed for alle størrelser mellem 30x30 cm, 30x120 cm og op til 120x120 cm: http://printing-1.dk/laerred/ . Trykkvaliteten var også god.
Avatar billede eksalia Nybegynder
02. juli 2012 - 20:51 #3
Jeg har læst flere test, hvor CEWE-lærredets trykkvalitet har fået en god bedømmelse. Jeg købte mit lærred hos http://fotoinsight.dk/plakater-og-fotolaerred-fotolaerred.html .
Avatar billede billedeminde Nybegynder
05. februar 2014 - 11:10 #4
Lad mig starte med at sige at følgende er reklame for mig selv, men det er nu ikke gjort i ond mening.

I forbindelse med et andet projekt (personligt puslespils skattejagt til børnefødselsdage) blev jeg opmærksom på hvor store avancer der er i trykkeindustrien og var derfor nødt til at købe min egen printer.

Jeg er nu også begyndt at lave billede print på lærred, men til priser der ligger langt under normalen, da jeg hellere vil have mange glade kunder end store avancer.

Hvis dette kunne have din interesse er du meget velkommen til at kigge på www.billedeminde.dk

mvh Nikolaj