Avatar billede jklausen Juniormester
29. juni 2012 - 11:34 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

word 2007 kan pludselig ikke vise checkboxe

Jeg får pludselig vist kode i stedet for checboxe - ikke alle steder på siden men mange.
{CONTROL Forms.ChecBox.1 \s} vises flere steder. Når samme doc åbnes på en anden pc er der ingen problemer. Hvad går der galt?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
29. juni 2012 - 12:20 #1
Det lyder til, at du har fået slået visning af feltkoder til på nogle felter.

Prøv at taste Alt+F9 en eller to gange.
Alt+F9 skifter mellem visning af feltkoder og feltresultater (= det som printes) på ALLE felter. Shift+F9 skifter visning af MARKEREDE felter.
29. juni 2012 - 12:22 #2
Alt-F9 er tastekombinationen til at slå visning af feltkoder til og fra.
Avatar billede jklausen Juniormester
29. juni 2012 - 12:26 #3
Send et svar lene, det var problemet, så må i dele...
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
29. juni 2012 - 12:38 #4
Kommer her.