Avatar billede pete8321 Nybegynder
30. juni 2012 - 21:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Minecraft domain Name

Hej min server's ip er en masse tal som 11.111.111    Så har jeg set man kan skifte den til sit Domain name  Men alle de sider jeg har fundet man kan gøre det på koster penge  er der en side der er gratis?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
01. juli 2012 - 01:05 #1
Det kommer an på hvilket domænenavn du ønsker at bruge.
Avatar billede pete8321 Nybegynder
02. juli 2012 - 23:50 #2
ip'en skal helst blive    play.cowcraft.dk  eller cowcraft.dk
Avatar billede Wally1973 Praktikant
03. juli 2012 - 08:54 #3
Så ejer du vel cowcraft.dk domænet?
Er det tilfældet, så er det bare at rette din DNS til.

Ejer du det ikke, så koster det penge.
Der er kun EN udbyder af det domæne og det er DK-Hostmaster.
Det billigste er nok GratisDNS, hvis du kun skal købe domænenavnet. Styringen af det er gratis ved GratisDNS.
Skal du derimod også have hjemmeside eller email, så kan det måske bedre betale sig at købe det ved en udbyder af disse services, da domænet så ofte gives gratis i gotbindelse med bestilling af det andet.
Avatar billede pete8321 Nybegynder
23. juni 2013 - 00:31 #4
ingen svar må give points til mig selv dsv :(