Avatar billede Mathias Praktikant
01. juli 2012 - 21:46 Der er 14 kommentarer

Hvordan geninstallere jeg min computer?

Hej, jeg vil gerne geninstallere windows på min computer, da jeg gerne vil have den, som den var af ny.

Det er en Asus N73SV.

Jeg har fået 3 CD'er med den:
- Notebook.
- Notebook pc users driver.
- Microsoft.

Jeg har ikke fået en Windows 7 CD med. Skal jeg så ud og købe den, eller kan jeg gøre det på en anden måde.

Jeg ved ikke om, jeg har lagt det ind under den rigtige kategori.

Håber I kan hjælpe mig.

Mvh. M. Arentsen.
Avatar billede deadman Nybegynder
01. juli 2012 - 22:36 #1
Kategorien er jo til spørgsmål omkring eksperten.dk, så det kan man ikke just sige...
Avatar billede lclemens Nybegynder
01. juli 2012 - 22:53 #3
Windows er forudinstalleret, så dvden skal du selv brænde (er en god ide at gøre). Er din genoprettelsespartition intakt, kan du følge denne vejledning:

link
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2012 - 23:26 #4
#3 hvordan laver man de link  jeg har kikket på Tilladte BB-code-tags: fed kursiv understreget link til billede
Web- og emailadresser omdannes automatisk til links
www.eksperten.dk/spm/965428#
Avatar billede lclemens Nybegynder
01. juli 2012 - 23:45 #5
[url=link]beskrivelse[/url]
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2012 - 23:57 #6
man laver det via Microsoft Office\Microsoft Word
02. juli 2012 - 00:13 #7
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede deadman Nybegynder
02. juli 2012 - 08:01 #8
#2
Du smider bare et ton links????
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2012 - 15:57 #9
hej har du  kikket  i linket ??
Avatar billede Mathias Praktikant
02. juli 2012 - 17:08 #10
Tak for hjælpen, jeg vil forsøde det i morgen, da vi ikke har nogle dvd'er liggende.
Avatar billede Mathias Praktikant
02. juli 2012 - 17:08 #11
forsøge*
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2012 - 17:36 #12
boot vil usb
Avatar billede Mathias Praktikant
03. juli 2012 - 16:32 #13
Jeg ved godt, at det nok er et dumt spørgsmål, men hvordan lukker jeg for mit spørgsmål?
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2012 - 20:02 #14