Avatar billede Jakobseen Nybegynder
03. juli 2012 - 13:54 Der er 7 kommentarer

Facebook "like" feed henter "check-in" i stedet for aktivitet!

Hejsa, på www.hartmann-skive.dk kan jeg ikke få feedet til at hente aktiviteterne på væggen, men i stedet henter den kun info om, hvem der har checket ind i butikken - hvorfor? Jeg har lavet et lignende feed på www.fleurance.dk og der henter den aktivitet som den skal!

Jeg har sat den til at "vise stream" inde på Facebook, da jeg genererede scriptet!

Håber I kan hjælpe! :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
03. juli 2012 - 14:43 #1
Guldsmed Hartmann

MANGLER DU EN LEJLIGHED?
TIL LEJE I HARTMANNS GÅRD:
Lejlighed på 84m2 med altan - Leje kr. 4.300 + forbrug
Lejlighed 58m2 - Leje kr. 3.000 + forbrug
Henvendelse Guldsmed Hartmann

Det virker da vist fint ?
Avatar billede Jakobseen Nybegynder
03. juli 2012 - 14:48 #2
Jeg bruger Mac, og kan kun se check-ins både i Safari og Chrome. Hmm, det er mærkeligt!
Avatar billede jokkejensen Novice
03. juli 2012 - 14:57 #4
width=675amp;height=400&colorscheme=light
rettes til
width=675&height=400&colorscheme=light
Avatar billede Jakobseen Nybegynder
03. juli 2012 - 15:05 #5
Det virker heller ikke - ellers godt spottet! Jeg har sat et "&" ind, men uden held! :-/
Avatar billede jokkejensen Novice
03. juli 2012 - 15:06 #6
hvad sker der når du klikker på ovenstående link ?
Avatar billede jokkejensen Novice
03. juli 2012 - 15:09 #7
og prøv evt at tilføje:

&force_wall=true

hvis du har pillet ved dine facebook rettigheder. eller sikre du ikke har en aktiv facebook session i browseren.

7J