Avatar billede Jorg777 Nybegynder
09. juli 2012 - 13:27 Der er 5 kommentarer

Real Player, Hvordan får jeg musikvideo ind på Real Player

Er der en rigtig måde at får indspillet en video på Computeren
ind på Real Player?

Hilsen Jorg777
09. juli 2012 - 13:50 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny (???) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede egzonrh Nybegynder
09. juli 2012 - 14:07 #2
Jeg forstår ikke helt spørgsmålet? Hvis du vil afspille en video med Real Player, så bare højre klik på videoen og tryk på "Åben med.." og vælg Real Player.
Avatar billede Jorg777 Nybegynder
09. juli 2012 - 15:31 #3
Jeg har nok ikke forklaret mig rigtigt, jeg vil ikke afspille men
indspille en video til Real Player, så jeg har den på RealPlayer
og jeg så derefter kan afspille den fra RealPlayer når jeg får
lyst til at høre og se den igen.

Hilsen Jorg777
09. juli 2012 - 15:52 #4
Bemærk #1 ... der er ikke ret mange der kigger (og evt. hjælper) i denne kategori... - DEREFTER kan/vil du får hjælp ...
Avatar billede jensenjs Juniormester
09. juli 2012 - 17:21 #5
Jeg ved ikke om jeg har forstået dig korrekt MEN.
Er det du vil, optage en video fra internettet eks. youtube
Så installerer du Real Downloader.
Laver en standard installation.
Så dukker der en knap op ved de videoer der kan downloades.
Efter et stykke tid kommer der en download oversigt op på skærmen.
Videoerne lægger sig i en mappe der hedder realdownloader i din videoer folder.

Tidligere virkede Real Downloader ikke i Chrome/IE men i dag virker den på både Firefox, IE og Chrome