Avatar billede christinam Nybegynder
14. juli 2012 - 23:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med grafikkortet

Min computers skærm flimre og jeg har forsøgt at fjerne den seneste installeret driver og det virkede højst en halv time så begyndte den igen. Har nogen drivere liggende som jeg har skiftet til at installere flere gange, og for hver gang virker det et stykke tid, men hjælper ingen ting.

Computeren er en Zepto znote 6224w.

Driverne hedder 260.89_notebook_winvista_win7_64bit_international_ whql og

195.62_notebook_winvista_win7_64bit_international_ whql

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med min computer.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
15. juli 2012 - 06:08 #1
Prøv og skift skærmopløsning.
Prøv og justere på skærmen hvis du kan så den automatisk tilpasser sig.
Prøv og gen den nyeste driver fra producentens hjemmeside.
Prøv med en anden skærm.
Avatar billede christinam Nybegynder
15. juli 2012 - 09:16 #2
Jeg har skiftet skærmopløsningen og det virkede ikke.
Jeg kan ikke finde hvor jeg indstiller den til at tilpasse sig automatisk.
Det er en bærbar og har heller ingen anden skærm

Jeg har søgt på Zepto driver, men da de er gået konkurs virker det til at jeg ikke kan finde nogen, nogen steder?
Avatar billede christinam Nybegynder
18. december 2012 - 11:59 #3
lukket