Avatar billede futteline Nybegynder
15. juli 2012 - 16:18 Der er 6 kommentarer

xp kan ikke gå microsoft eller update

har et kæmpe problem . ...
det startet med min pc ikke ville updater.. og alt hva der hed microsoft kunne jeg ikke komme ind på (deres egen hjemmeside) så skete det så min pc gik ned sektor fejl i hardisken .
nu har jeg formateret pc og installeret mit oem xp pro sp2 ..

gik fint men da jeg fik netkort til at køre på min ibm og ville ind og aktiver xp .. skrev den fejl

prøvet så update og der får jeg bare denne meddelse
--------------------------------------------------------------
Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre webbrowserindstillingerne.
bla bla bla bla......

---------------------------------------------------------------
http://windowsupdate.microsoft.com/

nogen der har en ide til dette kæmpe problem for om 30dage
udløber min aktivering. plus er jo lidt minus jeg ikke kan gå på deres hjemmeside og læse support eller produkter m.m

mvh Martin
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2012 - 16:35 #1
luk nogle af dine åbne spørgsmål først

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/futteline

m..v.h
Avatar billede nyhuus Nybegynder
15. juli 2012 - 19:08 #2
Jeg er 99.9% sikker på at du har malware - jeg kan udemærket huske denne form for malware da jeg selv kørte XP

Tag og hent et program der kan scanner for dette (evt malwarebytes)og prøv at kør en fuld scanning og lade den løse de konfligter der evt må være.

Du kan også prøve at tjekke din hosts fil om der skulle ske at være blevet langt en linie ind, hvor den peget microsoft.com på localhost eller 127.0.0.1. Hosts filen findes i C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts som åbnes med notepad

Hvis du ser en linie der hedder "127.0.0.1 microsoft.com" kan du fjerne denne og gemme filen
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2012 - 19:21 #3
Avatar billede nyhuus Nybegynder
15. juli 2012 - 19:54 #4
Glem mit indlæg, jeg havde misset linien, med at du havde geninstalleret windows :)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2012 - 14:23 #5
Dial a fix?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2012 - 07:52 #6
tilbagemelding?