Avatar billede kendanmark Praktikant
21. juli 2012 - 14:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3G modem og connection error 31

Hej alle,

Jeg har et irriterende problem herned i Tyrkiet, hvor jeg forsøger at få et 3G (ZTE MF190) modem til at give os forbindelse til internettet. Jeg ved det er noget med computeren, da det virker fint på andre computere og en trådløs 3G TP-Link router.
Laptopen er en Lenovo T41 med Win7. Jeg har installeret alle opdateringer fra MS og opdateret  hvad jeg kunne med Lenovos opdate program - men alligevel får jeg connection error 31 når jeg forsøger at koble op. Jeg har også forsøgt med et dansk 3 USB modem, som heller ikke vil oprette forbindelse. Udbyderen her i Tyrkiet er Avea og deres connection manager giver følgende oplysninger under 3G opkoblingen:
Connecting
Opening port
Device connected (står kun i 0,5 sek)
Connection error Error = 31

- dernæst returnere den til 'ready to connect' igen øv øv kan nogen hjælpe? Hvad er det jeg skal rette/fjerne/installerer i Windows for at få det til at virke
Avatar billede supportsiden Professor
21. juli 2012 - 16:23 #1
http://support.microsoft.com/kb/824414
Har du flere 3G dialup managere installeret ? Prøv evt. at slette Bluetooth forbindelserne.
Avatar billede kendanmark Praktikant
21. juli 2012 - 18:38 #2
Tror det var programmet Connectify eller Skype - efter de blev afinstalleret flyver det bare af sted :-)
Avatar billede kendanmark Praktikant
21. juli 2012 - 18:38 #3
Sende du et svar kan jeg lukke tråden