Avatar billede ohhelpme Nybegynder
31. juli 2012 - 21:47 Der er 3 kommentarer

Language dropdown

Hejsa,

Jeg er kommet ud i et mindre problem.

Jeg skal bruge en komplet html dropdown menu, med alle sprog som ubuntu understøtter inkl. iso codes.
Har søgt i timevis på google uden noget resultat.. jeg har endag kigget kildekoden igennem i programmet "kickstart" hvor nettop denne liste står.. men fandt heller ikke noget der?

da ubuntu bruger nogle lidt andre iso codes er det svært at finde en liste..

fx. kan jeg få en komplet liste.. hvor iso koden for landet er: DZ.. men ubuntu skal bruge en kode der heder: ar_DZ

hvor finder jeg en liste med de rigtige iso codes??

http://img88.imageshack.us/img88/1008/screenshot4yz.png

Er jeg virkelig tvunget til manuelt copy/paste hver enkelt land fra language listen i "kickstart"???
Avatar billede jakobdo Ekspert
31. juli 2012 - 22:16 #1
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
11. oktober 2012 - 20:45 #2
point?
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. oktober 2012 - 00:46 #3
Hvis jeg var til nogen hjælp, så ok.
Ellers ryg/behold dem selv. :o)