Avatar billede Alloy59 Nybegynder
01. august 2012 - 21:09 Der er 9 kommentarer

Uønsket reklame i Google Chrome

Hej derude,

Håber der sidde en derude der har styr på computere eller har haft samme problem som mig.

Jeg har fået en masse mærkelige reklamer i Google Chrome. F.eks. er der i toppen af Youtube en reklame der flytter hele siden ned og under reklamen står der "ads not by this site"
Desuden bliver forskellige ord i tekster lavet om til links til forskellige sider.

Hvis man kigger på koden er der linket til en side der hedder; tags.click-srv.com og så et sted hvor der stod "srv overlay add"

Jeg har kunne lukke en underliggende process i Chrome der havde med disse reklamer at gøre, men det har ikke afhjulpet problemet.

Jeg har tjekket programlisten for at være sikker på at det ikke var noget jeg var kommet til at installere ved en fejl, men der er ikke noget der ligner på listen. Jeg har efterfølgende kørt forskellige virus scan i Avast uden held.

Nogle der har nogle forslag?

På forhånd tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
01. august 2012 - 21:20 #1
jeg har så ingen reklamer på fx youtube - men bruger adblock af samme årsag.
Avatar billede Alloy59 Nybegynder
01. august 2012 - 21:21 #2
Det har jeg heller ikke normalt og det burde der ikke at være.

Det er simpelthen et program/spyware eller lignende der ligger reklamer ind over alt :(
01. august 2012 - 21:28 #3
Må vi se (LINK) et eksempel ?

Er det samme ved brug af IE ?

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede jensenjs Juniormester
01. august 2012 - 21:35 #4
Her er et link til andre med det problem
De har disablet fastsave i google chrome
http://wordpress.org/support/topic/unwanted-ads-suddently-overlaying-my-images
Avatar billede Alloy59 Nybegynder
01. august 2012 - 21:43 #5
Avatar billede Alloy59 Nybegynder
01. august 2012 - 21:47 #6
@Jensenjs

Jeg takker mange gange - det virkede at slå fastsave fra... :)

Nu mangler jeg bare at vide hvordan jeg tildeler dig pointene?
01. august 2012 - 22:47 #7
Avatar billede Alloy59 Nybegynder
01. august 2012 - 23:00 #8
Jeg takker :)

@Jensenjs

Smid lige et svar, så du kan få pointene...
Avatar billede jensenjs Juniormester
01. august 2012 - 23:13 #9
OK svar