Avatar billede grk Novice
08. august 2012 - 20:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse på hjemmeside

Hvad kan denne fejlmeddelelse skyldes, når jeg vil logge på min side www.shopdenmark.dk

Jeg har selv programmeret denne, men kan ikke finde fejlen.
Warning: mysql_pconnect() [function.mysql-pconnect]: Client does not support authentication protocol requested by server; consider upgrading MySQL client in /home/www/shopdenmark.dk/Connections/cms.php on line 9

Fatal error: Client does not support authentication protocol requested by server; consider upgrading MySQL client in /home/www/shopdenmark.dk/Connections/cms.php on line 9
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. august 2012 - 20:37 #1
http://dev.mysql.com/doc//refman/5.5/en/old-client.html

Opgrader din mysql klient på webserveren til samme version som database serveren kører med
Avatar billede grk Novice
08. august 2012 - 20:48 #2
Database serveren er mysql2 mener du den mysql jeg har programmeret med er forkert.
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. august 2012 - 20:52 #3
Jeg håber da du bruger mindst mysql 5 :)
Kan du opgradere begge til nyeste og helst samme version, så skulle problemet forsvinde
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. august 2012 - 21:08 #4
Du skal kontakte gigahost.dk
Avatar billede grk Novice
08. august 2012 - 21:34 #5
Det som jeg bare ikke forstår, er at programmet har virket perfekt, men så har jeg været ved at ryde op på web serveren. Derefter er det gået galt.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. august 2012 - 02:56 #6
Avatar billede grk Novice
14. august 2012 - 18:50 #7
Info: Fejlårsag for denne spørgsmål, har jeg nu fået klaret.
Jeg har opdateret PHP fra 5,2 til 5,4 i mit kontrolcenter for mit webhotel.