Avatar billede mikaelch Novice
10. august 2012 - 17:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

søger en der kan lave et online bookings system og et økonomi system til min side

grund data alt hvad det nuværende kan klik i ind kig på vores profil måske kan der arbejdes med det nuværende booking system

det skal ligge på  der er booking formular på siden måske det bruges
kunden udfylder

godkende

bede om

navn

adresse

gade veje nummer

by

telefon nummer

dato år måneden klokken

shows type

uniform valg

privat

er hverv

fest type

tillæg besked

stripper modtager sms med booking der er kun by shows type uniform valg tidspunkt dato i sms intet andet

stripper modtager oveni mail

kunden modtager mail at booking er modtaget de får snarlige besked om stripper har tid

ved ok stripper fratrækkes x kroner deres konto i det oprette økonomi system de kan betale med dankort over min shop prestashop http://www.shop.stripdanmark.dk/  den er lavet

stripper kan loggen i ind se deres bookinger og hvad sagt ok de kan også tjekke om der står kroner på deres konto

hvad vil det cirka kost at lave et godt booking system skriv gerne heri tråden eller kontakte mig på min side www.stripdanmark.dk der er en kontakt formular der
Avatar billede stjans Guru
10. august 2012 - 19:23 #1
Du kan evt. få en af dem, der allerede udbyder booking systemer til at lave din opsætning.

f.eks. Conventus. Det indeholder også en opkrævningsdel / regnskabsdel.
Avatar billede mikaelch Novice
11. august 2012 - 01:13 #2
det er dem her du mener https://www.conventus.dk/ ?

jeg ved ikke om de er løsning , jeg kan ikke se om kan skrive alt det shows typer uniform valg med mere men jeg skriver lige en mail til dem , det er gjort nu og jeg afventer så svar
Avatar billede mikaelch Novice
14. august 2012 - 12:33 #3
jeg har ikke fået svar dem endnu det er en sløv suport øv

jeg har skrevet ud til massevis men der er yderste få svar og lange svar tid synes jeg nu 3 dage supersaas.dk måske en løsning ?
Avatar billede mikaelch Novice
23. januar 2013 - 14:33 #4
jeg fandt ingen løsning på mit problem , jeg lukker hermed tråden