Avatar billede Marcocarle Nybegynder
14. august 2012 - 19:56 Der er 14 kommentarer

Gamer pc?

Har lige set den her: Medion ERAZER X5344 D Gamer, og så ville jeg lige høre om den kan spille de nyeste spil der er på market, men også hvor meget man får for pengene.

Hilsen Marco
Avatar billede Laes Nybegynder
14. august 2012 - 21:58 #1
Hej Marco

Nu ved jeg ikke hvilken pris du har fundet den til, men for knap 7500 kr som jeg har fundet den til er jeg sikker på at du kan finde en anden gamer pc..

Hvad er det for nogle spil du vil kunne spille ? Mere specifikt..

Nu har jeg aldrig selv haft en Medion pc - men HOLD da op hvor har jeg set mange blive sendt til reperation. Rigtig mange!!
Avatar billede tiger_dk Mester
14. august 2012 - 21:58 #2
Hvis jeg var dig, vil jeg holde mig langt væk fra Medion maskiner, der er kun bøvl med dem.

Har du et bestemt budget, du gene vil holde dig inde for.

Se her www.sharkgaming.dk, de har maskiner der virkelig sparker RØV !!
Avatar billede kimtheman Novice
14. august 2012 - 22:14 #3
Gå hertil:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

Vælg dette:
1. Vision Game - Intel® Core™ i7-3770 4x3.40GHz (Turbo 3.90GHz) (fra 155,- pr. måned)  6195,-

2. Windows 7 Home Premium 64-bit installeret inkl. DVD (Anbefales til private) 699,-

3. 500GB HDD -> Ingen Disk (Hvis man ønsker tilvalgt SSD disk som eneste disk) -499,-

4. OCZ 120GB SSD SATA3 monteret (Solid State Disk) 699,-

5. Total: 7.094,00

/Du skal så være klar over du får en rigtig hurtig harddisk, men ikke så mange gb. Men nok til at installere nogle spil osv. Og du kan altid eftermontere en harddisk mere. Men du får så meget mere oplevelse/ hurtighed ud af en SSD disk.

Her er grafikkorts placering:
http://www.videocardbenchmark.net/gpu.php?gpu=GeForce+GTX+560
Avatar billede Laes Nybegynder
14. august 2012 - 22:14 #4
Tiger-dk.. You rest my case;-) så er det ikke bare mig der har den opfattelse..
Avatar billede Marcocarle Nybegynder
14. august 2012 - 22:22 #5
Hvad så hvis jeg vælger den her: http://www.sharkgaming.dk/shark-brutality-i5-edition.html
Tænker ikke at jeg vil bruge mere på en gamer pc. Hvad mener i om den?
Avatar billede kimtheman Novice
14. august 2012 - 23:34 #6
Tja nu er den løsning du har der uden windows og fragt. Og så ryger du over 7600kr.

Så tag heller denne her som er billigere og med hurtigere grafikkort:

http://www.topdata.dk/product.asp?product=8410

Grafikkkort mod hinanden:
http://www.anandtech.com/bench/Product/549?vs=547

Og vil du prismæssigt længere ned så ryger ydelse så også længere ned.
Avatar billede Gydevang Nybegynder
15. august 2012 - 00:02 #7
Du skal ikke være bekymret for medion. De sælger 100.000 vis af computere hvert år. Så hvis det var sådan noget møg som nogle siger ville de jo ikke kun eksistere. I Aldi giver de 3 års garanti. Det gør man vel ikke hvis ens produkter var noget møg og de alle skulle til rep. Det ville jo være alt for dyrt.

De har jo også deres webshop hvor man har 14 dages returret. Så kan man altid sende den tilbage hvis den ikke lever op til ens forventninger.

Jeg fandt denne som også kunne være noget for dig http://www.medion.com/dk/electronics/prod/MEDION+AKOYA+P5368+/910016354
Avatar billede kimtheman Novice
15. august 2012 - 00:08 #8
Vil man have en ordentlig gamer pc så køber man ikke medion, men køber et sted hvor de er vant til at bygge gamers med mange års erfarigner.
Avatar billede Marcocarle Nybegynder
15. august 2012 - 07:09 #9
Tak for mange gode grunde til hvilken pc jeg skal købe, men savner lidt mere Info på topdata.dk jeg kan ikke rigtig finde rundt der inde. Mine krav er
Ikke mere end 7000. Kr. Og så skal jeg kunne spille GW2. Og eller bare andre nye spil.
Avatar billede tiger_dk Mester
15. august 2012 - 08:44 #10
Hvis jeg var dig, ville jeg vælge den fra shargaming.dk, tag en snak med dem derinde, og fortæl om dine krav. Har selv en maskine fra sharkgaming !
Avatar billede kimtheman Novice
15. august 2012 - 09:35 #11
#10 nu handler det vel mere om hvad man kan få få for sine penge og ikke hvor du har en pc fra. Og må sige man får mere for sine penge andensteds.

Topdata har mere end 16 års erfaring som der står her (Har selv nummer 2 pc derfra uden det har en betydning):
http://www.topdata.dk/info.asp?text=2

Her lidt erfaringer ud fra google søgning:
https://www.google.dk/#hl=da&output=search&sclient=psy-ab&q=erfaringer+topdata&oq=erfaringer+topdata&gs_l=hp.3..0i30j0i8i30l3.907.3824.0.5314.18.14.0.4.4.0.141.1105.13j1.14.0...0.0...1c.7MZvG7jCuNY&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=b9f844d1521ba5c&biw=1920&bih=1105
Avatar billede tiger_dk Mester
15. august 2012 - 11:02 #12
jeg siger bare, jeg har gode erfaring med sharkgaming! At de aldre så tilfældig har 16 års erfaring, rager mig en pap skid !
Avatar billede kimtheman Novice
15. august 2012 - 11:46 #13
Marcocarle, du kan også læse mogle erfaringer fra google omkring sharkgaming.

https://www.google.dk/#hl=da&sa=X&ei=mW4rUOjOCIKZhQfyooCgBQ&ved=0CF0QvwUoAA&q=erfaringer+sharkgaming&spell=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=b9f844d1521ba5c&biw=1920&bih=1105
Avatar billede tiger_dk Mester
16. august 2012 - 10:22 #14
set bort fra mit tåbelig indlæg i #12 !