Avatar billede Mitc0011 Nybegynder
20. august 2012 - 00:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af ekstern harddisk.

Hej Eksperten.dk

Jeg står lige nu og mangler en ekstern harddisk uden strømadapter.

Derfor har jeg kigget lidt rundt på nettet, efter en harddisk der tilsyndladende bruger en USB-Bus, da den så er USB drevet.
Det skal lige siges, den skal være enten 1TB eller 1,5TB.

Jeg har selv fundet nogen eksempler, jeg gerne vil vide om er gode nok.

1. Toshiba StorE Canvio harddisk - USB 3.0 (HDTC615EK3B1) - 1.5TB
2. Samsung S2 Portable STSHX-MTD10EA - 1 TB
3. Intenso Memory Station - USB 2.0 (6002560) - 1 TB
4. Hitachi Touro Mobile MX3 HTOLMX3EA10001ABB - 1 TB

Alle fundet på EDBpriser.dk

På forhånd tak.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
20. august 2012 - 09:20 #1
Har en samsung S2 500GB, den har kørt upåklageligt i 2 år indtil videre.
Avatar billede chazeftw Nybegynder
20. august 2012 - 15:09 #2
Har også selv en Samsung S2 1TB og det funker bare. Vil ikke bytte for nogen anden. Den er hurtig nok til mig og der er ikke så meget "bullshit" med den.

Kan klart anbefales, selvom den er lidt halvdyr!
Avatar billede Mitc0011 Nybegynder
21. august 2012 - 10:10 #3
Mange tak for dit svar. Jeg tror det bliver sådan en Samsung S2 så.

Jeg nævner den faktisk, fordi den er en af de billigere 1TB's harddisk.
(Har valgt at bruge maks. 1kr. pr. GB)