Avatar billede devilindisguise Nybegynder
23. august 2012 - 10:18 Der er 1 kommentar

slidedown med makerende op/ned pil

Jeg har lavet en informations menu, hvor info'en kommer frem i en slide down.
Jeg ville gerne have en lille pil ved hvert menupunkt som signalerer at man skal trykke for info og denne pil skal så pege op ad når punktet er aktivt for at indikere at man skal trykke på punktet igen for at lukke det.
Min første indskydelse var at ligge det ind på billeder, men der må næsten være en smartere måde at gøre det på, som en :link/:active funktion? Har googlet an mas uden held, så nu prøver jeg lige herinde, håber i vil hjælpe.
Avatar billede olebole Juniormester
23. august 2012 - 14:38 #1
<ole>

Det er nok ikke muligt uden at se koden. Prøv at lægge et link til siden

/mvh
</bole>