Avatar billede tummes1983 Mester
29. august 2012 - 09:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udregne dagpenge uger

Hej
Hvordan udregner jeg hvor mange "løn"uger der er i en måned efter denne beregning:

Dagpengene blir opgjort fra 2.sidste mandag i én måned og til 2. sidste søndag i den måned

Jeg skal regne ud hvor mange uger der er efter ovenstående formel for hver måned.
Avatar billede finb Ekspert
29. august 2012 - 11:44 #1
Enten skal du kigge på funktionen LastDayOfMonth
eller se din
a-kasses hjemmeside, den viser datoerne
finb
Avatar billede natkatten Mester
29. august 2012 - 15:15 #2
Hmm, du mener antal uger fra 2. sidste mandag i én måned og til 2. sidste måned i den næste måned (begge uger inklusive). Dvs. f.eks. fra mandag d. 20. august (uge 34) til søndag d. 23. september (uge 38). Dvs. 5 uger i dette eksempel.
Avatar billede Niels_Bjarne Praktikant
30. august 2012 - 22:38 #3
Der er noget galt i den måde du angiver at perioden udregnes på: 2. sidste mandag i september 2012 er 17.9.2012. 2. sidste søndag i september 2012 er 23.9.2012. Perioden aug-sep vil altså lappe over perioden sep-okt. Og der skal nok ikke udbetales dagpenge to gange i ugen 17.-23. september :-)

Er den rigtige formel fx at dagpengemåneden starter 2. sidste mandag i måneden og perioden før slutter dagen før 2. sidste mandag i måneden?
Avatar billede tummes1983 Mester
03. december 2012 - 10:13 #4
Lukket