Avatar billede ekelund93 Nybegynder
01. september 2012 - 10:02 Der er 5 kommentarer

Overføre spil fra en pc til en anden

Hej, jeg har et problem jeg håber der er nogle kloge hoveder der kan svare mig på. Jeg har lige købt en ny computer og jeg vil nu gerne have mit Sims 3 herover på, problemet er bare at min cd altså på mystisk vis er forsvundet, så jeg kan altså ikke installere det igen. Mit spørgsmål er så, om det er muligt at flytte det fra min anden pc hvor det ligger på, eller om det er helt umuligt med sådan et spil?

Hilsen den lettere fustrerede Sims-spiller.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2012 - 10:09 #1
det er så godt som umuligt - et er at det er enkelt at få filerne over - men nogle af dem skal registreres i windows registreringsdatabase og der skal et eller andet ukendt sted ligge en 'legal-spil' nøgle.
Avatar billede ekelund93 Nybegynder
01. september 2012 - 10:14 #2
Nå okay.. Jamen tak for svaret i hvert fald! :-)
Avatar billede sadolin1978 Novice
01. september 2012 - 10:15 #3
hvis du kan finde din nøgle har du en mulighed for at hente spillet hos EA
Avatar billede ekelund93 Nybegynder
01. september 2012 - 10:15 #4
Det tror jeg også kommer til at knibe.. Jeg må prøve, tak :-)
Avatar billede Torben1970 Nybegynder
01. september 2012 - 22:57 #5
Hej ekelund93

Måske du kan finde nøglen i registreringsdatabasen.

Prøv i startmenuen at skrive: regedit
Når du er inde, vælger du: HKEY_LOCAL_MACHINE
Derefter: SOFTWARE
Derefter finder du dit spil blandt dine andre programmer.
I en af undermapperne tror jeg du kan se din nøgle i vinduet til højre for.

Jeg har ikke selv nogle spil installeret så jeg kan teste det, men kan da se nøgler til flere af mine andre programmer.

Mvh. Torben