Avatar billede clha Nybegynder
03. september 2012 - 12:42 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Lexmark 2350 scan to pdf

Lenovo T42 Windows XP

http://www.ehow.com/how_7338673_scan-pdf-lexmark.html

På den driver, jeg har på computeren, er der ikke mulighed for at scanne til pdf.

Jeg har fundet ovenstående link, men har svært ved at komme videre. Er der nogle computerfreaks, der kan hjælpe mig, eller skal jeg finde en anden scanner, der kan scanne direkte til pdf?
Avatar billede tiger_dk Mester
03. september 2012 - 13:05 #1
når du siger driver, har du så noget lexmark "software" installeret eller er det kun selve driveren ?

Ellers er den fulde pakke her http://drivers.softpedia.com/get/PRINTER/LEXMARK/Lexmark-X2350-Printer-Driver-1040.shtml
Avatar billede clha Nybegynder
03. september 2012 - 13:15 #2
Nej, jeg har kun driveren installeret.
Avatar billede tiger_dk Mester
03. september 2012 - 13:24 #3
prøv derfor at installer den fulde pakke
Avatar billede tiger_dk Mester
04. september 2012 - 08:48 #4
Avatar billede clha Nybegynder
04. september 2012 - 09:11 #5
Jeg har allerede dopdf7 som printer. Det virker fint.

Når jeg scanner til jpg eller bmp, så kan jeg sammensætte et pdf dokument på mange sider.

Det, jeg ønsker, er at scanneren laver dette direkte, uden at jeg skal gå den omvej først at lave bmp'er og jpg'er - og så lave dem om til pdf'er.
Avatar billede tiger_dk Mester
04. september 2012 - 09:50 #6
prøv at hent http://www.abbyy.com/ocr_sdk/request/?purpose=trial , det er vist pænt dyrt men du kan prøve trail, det kan vist gøre det, scan til pdf, hvor du så får en e-mail !
Avatar billede mizzah Nybegynder
05. september 2012 - 15:55 #7
Du bør scanne til JPEG, og printe det til en PDF printer.

vh.
Mikkel Nielsen
www.nctas.dk
Avatar billede clha Nybegynder
18. september 2012 - 08:15 #8
Fandt, at Lexmark har en hel pakke med mange muligheder for brug af scanneren, men som sædvanlig tar det tid at finde den funktion, som jeg skal bruge.
Arbejder videre med sagen senere.
Avatar billede clha Nybegynder
04. oktober 2012 - 06:56 #9
Foreløbig tak for interessen. Giv svar.
Avatar billede tiger_dk Mester
05. oktober 2012 - 12:21 #10
ping...