Avatar billede ngr Praktikant
04. september 2012 - 11:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook

Jeg begriber ikke, hvordan h..... det kan være, at programmet pludselig ikke længere starter med startsiden , ikke viser indbakken mere, før man klikker på den m.v.
Hvordan fanden kan man da leve af at lave noget så idiotisk????
Jeg er rystet - næsten hver dag - over den IT verdens totale mangel på IQ
Nå, er der nogen, der kan hjælpe mig.
Forslag om at geninstallere min pc og lignende frabedes :)
Avatar billede peerlarsen Praktikant
04. september 2012 - 12:09 #1
Hej.

Nu skriver du ikke hvilken version af Outlook du bruger, og jeg kan ikke lige huske hvor stor forskellen er på de forskellige versioner, men du skal blot sætte outlook til at starte i din indbakke.

Hvis det er Outlook 2010, skal du vælge: filer/indstillinger/avanceret, og under 'Start og afslut Outlook' vælge 'Indbakke'

Du har temmeligt sikkert gjort et eller andet selv, for at få outlook til at starte i en anden mappe.

Hilsen Peer
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. september 2012 - 14:52 #2
NGR >>
De fleste fejl i IT verdenen befinder sig normalt i en afstand på mellem 50 til 70 cm fra tastaturet.

Skulle du ikke se at få kigget lidt på alle dine åbne spørgsmål?
/ptj_11
Avatar billede ngr Praktikant
04. september 2012 - 17:54 #3
#1: Det hjalp.
Da jeg for en måneds tid siden geninstallerede min HD, kom der i venstre side først 'Outlook datafil' med ind og udbakke. Den har jeg aldrig bedt om.
Og derunder kom så de konti, som jeg havde bedt om.
Programmet havde så besluttet at starte i indbakken til den første - uden at jeg overhovedet har været i nærheden af 'indstillinger', som du nævner.
Men tak for hjælpen.