Avatar billede kongfjong Nybegynder
07. september 2012 - 14:17 Der er 1 kommentar

Swiftmailer eller alternativer

Hej, hvad er folkets erfaringer med swiftmailer?

Har hørt knapt så gode ting om ældre versioner, men kan se der er kommet en ny version så sent som i juli, som ser ud til at fungere fint, men da jeg ikke kender det særlig godt og har hørt de her ting, vil jeg lige høre om folks erfaringer med det herinde.

Alternativt hører jeg meget gerne om andre libs der kan bruges til at sende fra smtp :)
Avatar billede majbom Novice
09. september 2012 - 19:51 #1
jeg plejer at bruge phpmailer - det fungerer som det skal

http://phpmailer.worxware.com/