Avatar billede linda_hansen Nybegynder
09. september 2012 - 12:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

google er på japansk

min google er begyndt at stå på japansk, jeg har prøvet at skifte sprog men der står dansk nedtonet og japansk er markeret, jeg har prøvet at sætte den på et andet sprog men den vender tilbage til japansk (godt med en anden pc ved siden af så jeg ved hvad jeg skal trykke på....:))

håber på hjælp

hej fra Linda
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2012 - 12:30 #1
Fjern flueben ud fra japansk og gem.
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2012 - 12:32 #2
Avatar billede linda_hansen Nybegynder
09. september 2012 - 13:03 #3
det har jeg prøvet men den hopper bare tilbage igen
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2012 - 14:12 #4
Afinstaller Chrome med http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html den gratis version, og geninstaller så Chrome fra et dansk link.
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2012 - 15:37 #5
Nå, er det en Chrome browser ?
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2012 - 16:30 #6
Med mindre din computer er blevet hijacked ;-) så har jeg kun disse forslag tibage.

sfc/scannow
http://support.microsoft.com/kb/929833/da
Check disk
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Check-your-hard-disk-for-errors
Avatar billede madx Nybegynder
09. september 2012 - 17:22 #7
Det kan muligvis have noget med cookies at gøre.

Har du prøvet at slette alt i cache inkl. cookies?
Avatar billede linda_hansen Nybegynder
09. september 2012 - 18:33 #8
det er ikke crome ...bare den helt almindelige....jeg prøver lige disse foreslag
Avatar billede linda_hansen Nybegynder
09. september 2012 - 19:04 #9
det hjalp at rydde cookies og andet ...så nu er det hele igen på dansk....tak til jer alle for god support
Avatar billede linda_hansen Nybegynder
09. september 2012 - 19:06 #10
madx skriver du et svar