Avatar billede cone63 Juniormester
14. september 2012 - 23:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken 3G Wifi router med ekstern antenne og simkort

Hej eksperter.

Efter Skyline gik konkurs har jeg ikke længere internet. ADSL er ikke mulig. Udendørs har jeg ok dækning på TDC 3G på Iphone4 men ikke indendørs.

Så at man kan få masser af 3G wifi routere, men hvis det skal virke for mig skal jeg have en der kan tilsluttes en ekstern antenne og så er det formentlig nemmest med et simkort (til TDC)

Men findes dette produkt, og vil det virke? Har søgt uden resultater.
Avatar billede Ksvei Nybegynder
15. september 2012 - 09:21 #1
Hej, jeg benytter selv en Huawei B683. (bruger 3 som udbyder)
I Tyskland har jeg købt en ekstern retningsbestemt antenne, som forstærker signalet med 13 db.
Det giver mig en download hastighed >10Mbit og tilsvarende upload.
Har samme problem med dækning indendørs, på alle mobiltelefoner.
Håber at dette svar kan hjælpe dig.
Vh
Ksvei
Avatar billede cone63 Juniormester
15. september 2012 - 09:44 #2
Super, det var lige et produkt som denne jeg var ude efter.

Du skulle vel ikke have et link til den antenne du har købt? Kan man bare købe en vilkårlig antenne eller skal der være bestemt stik eller type?
Avatar billede cone63 Juniormester
15. september 2012 - 09:45 #3
ups kom til at lave kommentar som svar, det er det self. ikke
Avatar billede cone63 Juniormester
16. september 2012 - 07:27 #4
Ksvei: Kom med svar og du får point, det er bonus hvis du har link til antenne ;-)
Avatar billede Ksvei Nybegynder
21. september 2012 - 11:22 #5
Avatar billede Ksvei Nybegynder
21. september 2012 - 11:25 #6
Du skal være opmærksom på, at stikket er et SMA stik, men det har jeg
allerede taget højde for i de angivne links.
Avatar billede cone63 Juniormester
21. september 2012 - 13:00 #7
Mange tak for hjælpen