Avatar billede Ulff Novice
16. september 2012 - 16:25 Der er 3 kommentarer

problemer med spillet Napoleon Total War

Jeg har problemer med spillet Napoleon:total war
spillet vil ikke save/load mine games, ikke engang auto-save
Jeg kører spillet genne steam og har skrevet i deres forum også, men de har meget travlt for tiden og svarer ikke.
Jeg har prøvet at bekræfte spil-cachens integritet...virkede ikke
Jeg har prøvet at slette og geninstallere spillet.....virkede ikke

Jeg kører windows 7, napoleon V1.3.0 Build 1754.335753
Spillet ligger i mappen: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\napoleon total war og jeg har prøvet selv at lave en mappe til save filerne

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\napoleon total war\save_games...virkede ikke

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\napoleon total war\data\save_games...virkede ikke
Jeg er ved at løbe tør for ider så alt input er velkommen.
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
16. september 2012 - 17:12 #1
Og hvad får dig til at tro at mappen skal være der? Mappen ligger på følgende sti:

[Din brugermappe] > AppData > Roaming > The Creative Assembly > Napoleon

Er det ikke slået fra, vil AppData mappen som standard være skjult. Den kan dog nemt tilgås ved at gå ind i Kør/Run og indtaste appdata. :)
Avatar billede Ulff Novice
16. september 2012 - 17:51 #2
Se DET virkede....lige et ekstra spg..hvordan kan jeg undgå at AppData vil være skjult i fremtiden?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. september 2012 - 18:56 #3
Hej.

  Det kan/skal du ikke - det er en system-mappe, du normalt ikke har noget at gøre i, så lad du bare den være i fred. ;-)

De bedste hilsner