Avatar billede thedv Nybegynder
17. september 2012 - 23:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med netværks kabel

Hello.
Jeg har et problem med min bærbars netværk.

Fra den ene dag til den anden virkede mit netværks kabel ikke længere, den blinker ikke på routeren og man kan intet se når man sætter det i computeren. Når jeg går ind i delings centeret står der "hamachi" som lan forbindelse. Men selvom jeg fjerner hamachi fra enhedshåndtering, så virker det stadig ikke. Lan er nu helt slået fra.
Jeg har ellers en lan forbindelse der hedder: "Realtek PCIe GBE Family Controller", men den fungere bare ikke. Jeg har prøvet alle mulige drivers, men den vil bare ikke...
Nogen der har en idé til hvad der kan være galt? :)

Og nej, det er ikke mit kabel der fejler noget, da jeg kan sætte det direkte over i min mors computer, hvor det så fungere som det skal.
Avatar billede sadolin1978 Novice
18. september 2012 - 06:59 #1
du kan ved et uheld være kommet til at deaktivere dit netkort
Avatar billede thedv Nybegynder
18. september 2012 - 11:52 #2
Det er aktiveret i enhedshåndtering, og det trådløse fungere fint. Jeg ved ikke hvor jeg ellers kunne have deaktiveret det? :-s
Avatar billede sadolin1978 Novice
18. september 2012 - 19:01 #3
hvilket OS køre du med ?
Avatar billede thedv Nybegynder
18. september 2012 - 21:33 #4
Windows 7 :-)
Avatar billede thedv Nybegynder
16. marts 2013 - 17:07 #5
Lukket