Avatar billede LittleNerd Nybegynder
27. september 2012 - 14:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ip adresse

Hej

Dette spørgsmål er et skole opgave.

hvordan er opbygningen af en ip adresse?

Jeg synes jeg søger rundt på nettet men kan ikke rigtigt finde noget svar på det, vil gerne have hjælp.

Tak på for hånd :)
Avatar billede tobrukDk Novice
27. september 2012 - 14:47 #1
http://www.youtube.com/watch?v=cmPWkEinSt4

Hvis det er til en server så kan du læse lidt mere her også ;

http://da.wikipedia.org/wiki/DHCP

Håber det kan læse problemet!
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. september 2012 - 14:53 #2
Prøv at google internet protocol ;o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. september 2012 - 14:55 #3
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. september 2012 - 14:58 #4
#1
Tror du har fået noget om bagfoden der. DHCP har intet med IP at gøre, foruden at den uddeler IP-adresser ;o)
Avatar billede tobrukDk Novice
27. september 2012 - 15:03 #5
#4 Det var mig som var lidt for hurtigt sorry :)
Avatar billede LittleNerd Nybegynder
27. september 2012 - 16:43 #6
Jeg er ordblind så har store problemer med at læse og på samme tid svært ved at forståe nogle ting, jeg ville blive glad hvis en af jer kunne forklare mig det :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. september 2012 - 16:57 #7
Jeg kan ikke se hvad forskellen er, på at læse det her eller læse det et andet sted. For mig lyder det mere som om du vil have noget copy/paste tekst. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig mere end hvad jeg har gjort. Held og lykke med dit skolearbejde.
Avatar billede LittleNerd Nybegynder
28. september 2012 - 09:04 #8
det okay jeg fandt selv svaret men tak for hjælpen alligevel :)