Avatar billede tsmy2k Nybegynder
28. september 2012 - 11:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med parameter i microsoft report builder 3.0

jeg har et problem med en rapport hvor det skal være muligt at vælge nogle undergrupper i en dimension.
Det er en salgsrapport hvor jeg har Division - Channel - Saleschannel.
Man skal kunne foretage nogle valg i den midterste kategori, channel. Men for overskuelighedens skyld skal ikke alle kunne vælges, og resten skal være skjult.

Det virker ikke i query builder at checke dem af jeg gerne vil have, da den stadig viser alt.
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2012 - 14:21 #1
Microsoft Access 2010

ELLER Microsoft SharePoint Workspace 2010

???????
Avatar billede tsmy2k Nybegynder
23. oktober 2012 - 10:06 #2
nvm