Avatar billede csn79 Nybegynder
30. september 2012 - 11:20 Der er 5 kommentarer

Digitalt tv til projektor

Jeg har købt en projektor som jeg gerne vil bruge til at se tv. Jeg har en digital tv boks fra Telia som jeg har forsøgt at til koble til. Men den vil ikke vise noget tvbillede. Har afprøvet på flere andre medier og der virker projectoren fint.
Det er denne projektor http://www.cinema-shop.dk/crea-x15v3-p-1575.html

Nogen der har et bud på hvordan det kan løses?
Avatar billede Bodillen Nybegynder
02. oktober 2012 - 12:04 #1
Hvad er det for en box?
Avatar billede csn79 Nybegynder
02. oktober 2012 - 15:57 #2
Det er en motorola boks.
Avatar billede KimK1703 Nybegynder
09. oktober 2012 - 15:12 #3
Følger lige med i denne tråd. Jeg står selv og skal til at købe enten nyt fjernsyn eller projekter. Har du nogle gode links/DIY guides til hvad man skal holde øje med når man køber projekter til digital tv?

Jeg har digital tv fra viasat, men kan ikke lige huske hvilken pakke osv :)
Avatar billede KimK1703 Nybegynder
09. oktober 2012 - 15:43 #4
hmm kan se at min pakke ikke længere findes, men købte den på denne side: http://www.viasat.dk/davia/digital-tv

Kan du se om det virker sammen med og er fin nok kvalitet til en projektor?

Er helt grøn på det her område :\
Avatar billede PeterMejer Novice
23. oktober 2012 - 10:35 #5
Kommer der SLET ikke noget billede, eller er det f.eks. blot en grøn skærm der vises.
Af siden du henviser til fremgår det ikke om enheden er HDCP kompatibel. (Det er den nok, men der står ikke noget om det). Hvis der vises grøn skærm, har du et HDCP problem. Hvis der blot ikke er noget billede på, ville jeg prøve at tilkoble projektoren med et ganske kort HDMI kabel. Jeg oplever meget ofte problemer med billige HDMI kabler, når længden er mere end 3 meter. Så kollapser kablet ganske enkelt ved høj opløsning.

//P