Avatar billede kdjweb Nybegynder
30. september 2012 - 22:21 Der er 1 løsning

Hovedopgave projekt

Hej Eksperter!

Jeg er i den situation at jeg skal snart til at skrive min hovedopgave på mit studie, og derfor søger jeg et godt emne at skrive om. Jeg Studerer Datamatiker på KEA og er på 5. semester. Jeg skal aflevere til slut i december måned. Her er det en brilliant ide for din/jeres virksomhed at få implementeret noget nyt, som måske kunne effektivisere forretningen. Der er sådan set intet at tabe.

Jeg er en ung mand på 23 år, jeg har massere af erfaring inden for webudvikling, og det er generelt også min hovedinteresse. Jeg kan selvfølgelig også udvikle til platforme både i C# og Java, men som sagt er min kernekompetance inden for webudvikling. De områder hvor jeg har mest erfaring er nok inden for PHP, JS, HTML, CSS og har sammentidigt massere af kendskab til forskellige PHP frameworks som Codeigniter. Andre steder hvor jeg er rigtig gode kendskaber er inden for CMS og eCom. Jeg har f.eks. flere certifikater inden for Dynamicweb og har flere års erfaring inden for Wordpress.

Jeg søger et seriøst og realistisk projekt, som måske ville gøre gavn i en given virksomhed. Det ville være en fordel hvis det ønskede var noget web baseret. Og det ville være en fordel hvis det lå i København.

Linked in profil: dk.linkedin.com/in/kdjdk

Du/I er velkomne til at kontakte mig på kasper (a) kdj.dk, eller svare på dette indlæg :-)
Avatar billede kdjweb Nybegynder
14. december 2012 - 12:52 #1
Lukker - tak for interessen :-)