Avatar billede metadome Nybegynder
02. oktober 2012 - 00:43 Der er 1 løsning

Counter Strike server FreeBSD 9.0 AMD64

Hej.
Jeg har de sidste par dage undersøgt, hvordan man sætter hlds op, på min AMD64 maskine som kører med FreeBSD 9.0 64bit.

Nedstående ting har jeg gjort, i et forsøg på at få det til at virke:

Installeret " /usr/ports/emulators/linux_base-f10 "
Kørt "kldload linux" og indsat i "/etc/rc.conf"
Oprettet ny bruger til formålet.
Hentet "hldsupdatetool.bin"
chmod'et og kørt hldsupdatetool.bin
chmod'et steam og kørt "./steam -command update -game cstrike -dir ."

Jeg får følgende besked når jeg kører "./hlds_run -game cstrike +maxplayers 10 +map de_azte                                                                    c -debug"

Auto detecting CPU
Using AMD Optimised binary.
Enabling debug mode
test: unlimited: bad number
Auto-restarting the server on crash

Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
Segmentation fault (core dumped)

warning: A handler for the OS ABI "GNU/Linux" is not built into this configurati                                                                      on
of GDB.  Attempting to continue with the default i386 settings.

"/usr/steam/./hlds_amd.core" is not a core dump: File format is ambiguous
No stack.
debug.cmds:2: Error in sourced command file:
No frame selected.
email debug.log to linux@valvesoftware.com
Tue Oct  2 00:40:32 UTC 2012: Server restart in 10 seconds
Tue Oct  2 00:40:34 UTC 2012: Server Quit

Hvis nogen ved hvad jeg har glemt, og evt. vil guide mig igennem, ville jeg være glad.
Tak
Avatar billede metadome Nybegynder
02. marts 2013 - 13:07 #1
Ingen løsning