Avatar billede limes_planum Praktikant
04. oktober 2012 - 11:19 Der er 1 løsning

../-agtig sti til Win-os

Jeg har netop lavet et javaspil der har en del støttende filer, som jeg har puttet i en mappe, men i denne mappe ligger også min .jar-fil.

Derfor vil jeg gøre dette pænere med en genvej til denne eksekverende .jar-fil men en Win-os genvej.

Denne Win-os genvej virker ok lokalt da den starter med C:/.. etc., hvilket ikke fungerer på vilkårlige desktops når brugeren af mit javaspil har downloadet spillet.

Derfor skal min genvejs-sti fungere HTML-agtig, a la "../MappeMedStoettendefiler/spil.jar"
Men når jeg omdøber til dette virker det ikke. Kan ikke huske syntaxen??
Avatar billede limes_planum Praktikant
05. oktober 2012 - 08:30 #1
Lukker og åbner under Java i stedet..