Avatar billede strandfelt Nybegynder
04. oktober 2012 - 21:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke få adgang til Thomson interface længere - Stofa modem

Hej eksperter!

Jeg har sat mit Thomson modem fra Stofa op til routerfunktionalitet på mine sider på Stofas hjemmeside.

Førhen kunne jeg så gå ind på 192.168.87.1 eller 192.168.100.1 og forwarde porte, som jeg nu havde lyst.

Men nu er der sket det, at jeg ikke kan gå ind på interfacet længere. Jeg har prøvet i Chrome, Firefox og IE, alle rapporter dog med fejl ala:
"Denne webside er ikke tilgængelig
Forbindelsen til 192.168.100.1 blev afbrudt."

Internettet virker dog fint, jeg kan bare ikke få adgang til routeren og åbne flere porte.

Har I nogle ideer?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 18:56 #1
Hej jeg har samme problem. Så vil også meget gerne ha' et svar.
Avatar billede strandfelt Nybegynder
03. marts 2013 - 00:44 #2
Da jeg skulle genstarte mit modem forleden pga. opgradering af hastighed, opdagede jeg, at der pludselig var adgang tin Thomson interfacet igen på http://192.168.87.1 med bruger "stofa" og kode "admin". :-)