Avatar billede ellegaard87 Nybegynder
05. oktober 2012 - 16:14 Der er 1 løsning

Kan ikke altid logge på, selvom forbindelsen er god

Jeg har lige skiftet abonnoment til fullrate. Jeg har opsat routeren, og alt fungerer fint på mine 2 bærbare pc, men min stationær pc kan ikke logge på selvom den viser at forbindelsen er så god, som den kan være. En sjælden gang lykkedes det at komme på også fungerer det ellers fint, dog viser den kun at jeg har en 5mbit i stedet for 12mbit.. hvilket den ikke gør på de bærbare pcer.

Den eneste fejl den giver mig er:
kan ikke logge på det skjulte netværk
men netværket er ikke skjult?

Jeg har prøvet at reset routen, og at geninstallere drivere men intet hjalp. Der har aldrig før været dette problem, før jeg skiftede internetudbyder.
Avatar billede ellegaard87 Nybegynder
05. oktober 2012 - 16:31 #1
Fandt selv ud af det ved at kopiere netværksinstillingerne fra bærbar til stationær.