Avatar billede benlis Juniormester
09. oktober 2012 - 17:04 Der er 3 kommentarer

DVD-drev usynligt

Jeg har en stationær Fujitsu/Siemens computer med Vista.

Når jeg går i computer for at finde mit dvd-drev er det forsvundet.

Jeg har før med held brugt Microsofts "fix it" program, men denne gang sker

der intet. Er der nogen, der har prøvet noget lignende og har et forslag+

mvh

Benny Nielsen

PS

Når jeg går i enhedshåndtering, kan jeg se, at der under dvd drev står :

enheden kan ikke starte ( fejl 10 )
Avatar billede 220661 Ekspert
09. oktober 2012 - 20:01 #1
Prøv at opdatere driver til enheden, hvis den findes.
Avatar billede benlis Juniormester
12. oktober 2012 - 11:03 #2
Jeg har fundet en løsning af anden vej. Jeg gengiver den her for etv interessered.

Kør RegEdit og find frem til denne nøgle:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Markér den, og se efter værdier med navn UpperFilter og LowerFilter i højre side. Slet dem, hvis de findes.
Genstart computeren.

mvh
Benny Nielsen
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2012 - 11:31 #3
#2 Ja det er også en afprøvet mulighed som er givet videre herfra før.
Luk du bare dit spørgsmål med svaret du har lagt.
Og tak for info :-)