Avatar billede lisette Praktikant
10. oktober 2012 - 12:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Excel 2010 VBA - Workspace - Document Properties

Hej

Jeg har et Excelark som ligger på et workspace - og har nogen properties tilknyttet. I Workspace kan man selv tilføje hvilke properties man ønsker på en fil.

Når man åbner filen i Excel - kan man se/ændre disse properties øverst i Excel. Jeg vil gerne kunne ændre disse properties via VBA kode - kan man det?  Og hvordan gør jeg?

Mvh Lisette
Avatar billede lisette Praktikant
10. oktober 2012 - 12:43 #1
Properties er så vidt jeg kan se gemt på dokumentet som Custom Properties. (Filer, Properties, Custom)
Avatar billede lisette Praktikant
10. oktober 2012 - 12:47 #2
ActiveWorkbook.CustomDocumentProperties.Item("Lisette") = "test"

Løste det sørme lige selv...